آخرین اخبار

تودهنی محکم مردم بر دهان دشمنان/ این کشور پر از سلیمانی هاست

امام جمعه موقت بیرجند : این کشور پر از سردار سلیمانی‌ها وصیادشیرازی هاست واگر فکر کردید با حرکات مذبوحانه می‌توانید ملت ایران را از پای درآوردید کورخوانده اید واز این ملت تودهنی خواهید خورد.
اشتراک گذاری
01 مهر 1401
224 بازدید
کد مطلب : 557

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی،  حجت الاسلام مشرفی  در خطبه های نماز جمعه این هفته با تاکید بر وظیفه همگانی برای جهاد تبیین و آگاهی بخشی جوانان ونوجوانان گفت: ما ملت امام حسینیم واین کشور پر از سردار سلیمانی ها وصیاد شیرازی هاست و دشمنان دوباره از این ملت تودهنی محکمی خواهند خورد.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: امروز تمرکز دشمن برجنگ رسانه ای است و با راه اندازی کانالها وشبکه های فارسی زبان شبهه افکنی می کنند که باید در مقابل خانواده، مدرسه، دانشگاه، حوزه علمیه، صداوسیما ونهادهای فرهنگی با جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب به آن تاکید کرده بودند، شبهات ذهنی را بخوبی پاسخ دهند تا جوانان ما به گمراهی کشیده نشوند.

وی همچنین با بیان اینکه در فضای غبارآلود فنتنه شاید برخی ها نتوانند حق را از باطل تشخیص دهند و ندانسته با دشمن همراهی کنند گفت: امروز نقش دشمن در اغتشاشات وتحرکات اخیر به وضوح با سوزاندن قران ومسجد وکشیدن چادر از سر زنان و آدم کشی نمایان شده است .

امام جمعه موقت بیرجند همچنین با تسلیت ایام رحلت پیامبر اسلام(ص) وشهادت امام حسن مجتبی (ع) وامام رضا (ع) گفت: خداوند پیامبر را درشرایطی مبعوث کرد که مردم درگمراهی وسرگردانی به سر می بردند و دین اسلام به زن جایگاه و هویت بخشید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.